זכוכיות מודפסות כחלק מעיצוב מוצר או חלל שלם

כבר לפני מספר שנים זכוכית מודפסת עיטרה מקומות רבים ואפשרה שילוב של תמונות מעוצבות במוצרים שונים, חיפוי קירות מטבח, זכוכית מודפסת בארון הזזה או כתמונות אווירה במשרדים, מסדרונות ואפילו בבתים פרטיים הכתבה הבאה מסבירה על סוגי הזכוכיות השימושים וכיצד מייצרים זכוכיות מודפסות למגוון שימושים.

אדריכלים ומעצבים בוחרים בזכוכית

אדריכלים ומעצבים בוחרים בחומר גלם זה לצורך פרויקטים רבים ואוהבים את השימוש בזכוכית בגלל המראה היוקרתי שהיא מעניקה, מעקות זכוכית, חדרי זכוכית ומוצרים רבים נוספים המאפשרים חציצה שקופה ומראה נקי אלגנטי ומוקפד.

תהליך עיבוד הזכוכית במפעל

זכוכית מסופקת למפעל כלוח גדול במידות של 3/2 מטר, לוחות אלו נחתכים למידות הרצויות עוברים ליטוש, פינוי לצורך מיקום שקעים ובמידת הצורך חירור והכנת פאזה.
בדרך כלל כאשר הזכוכית משמשת כמוצר היא גם עוברת תהליך של חיסום לצורך הענקת הגנה מפני שבר מה שמעניק לה כוח נוסף.

זכוכיות קיימות בעוביים שונים ובחירת העובי נעשית בהתאם לגודל המוצר זכוכית בעובי 3 מ”מ משמשת לתמונה קטנה, עובי 6 מ”מ למקלחון ומוצרים נוספים, 10 מ”מ ומעלה למעקות ועוד בבחירת עובי הזכוכית יש להתייעץ עם זגג מומחה.

זכוכיות מודפסות הדפסה באמצעות טכנולוגיה חדישה

עד לפני מספר שנים תהליך ייצור זכוכית עם תמונה כלל הדפסת תמונה על מדבקת וניל והדבקה ישירה לזכוכית, התהליך היה קצת מסורבל כיון שדרש הדפסה על מדבקה שקופה הדבקה באמצעות מכונת למינציה או ריסוס מים להוצאת הבועות מהוניל להדבקה איכותית ולבסוף הדבקה נוספת של וניל לבן על גבי הוניל השקוף לצורך מתן קונטרסט והבלטת התמונה.

הדפסה על זכוכית בשנת 2020 כיום התהליך פשוט ומהיר יותר באמצעות מדפסת uv שולחנית או היברידית ניתן להדפיס זכוכיות באיכויות מדהימות בזמן קצר ללא צורך בהדבקת מדבקות, תהליך זה מאפשר יצירת מוצרים רבים מזכוכית לצורך מיתוג ועיצוב.

הדפסה על זכוכית

מדפסת UV היברידית הדפסת זכוכיות במידות שונות באיכות גבוהה

חובה למרוח חומר מקשר פריימר

הדפסה על הזכוכית דורשת הכנה בסיסית. יש לנקות את הזכוכית היטב משאריות שומן ואבק באמצעות אלכוהול, לאחר ניקוי הזכוכית יש למרוח חומר מקשר בשם פריימר חומר זה מאפשר לצבע להתחבר לזכוכית בצורה מיטבית להצמדות מרבית, רצוי להוסיף מדבקה לאחר ההדפסה למיגון נוסף.

מוצרים שונים מזכוכית

עסקים רבים מייצרים מוצרים מזכוכית ומאפשרים משלוח עד לבית העסק המשרד או הבית. אחד המוצרים הפופולאריים הינו תמונות זכוכית לסלון, חדר שינה, פינת אוכל או למשרד, האפשרות להפוך רגעים מאושרים לתמונה ייחודית.

חומר זה נכתב על ידי איציק פייזק מנהל מכירות בחברת רפי סעדון.

כתיבת חומר מקצועי לאתרים בתחום הדפוס והשילוט..

עסקים בתחום שיכולים להעניק שירות הדפסה לזכוכית

שלטים זה אנחנו זכוכיות מודפסות במידות שונות במדפסת EFI.

גרף פרינט שלטים לעסק לוד מדפסת הנטופ.

טולס אר די אור יהודה מדפסת רולנד.

אי אם מערכות שילוט חולון מדפסת UV תוצרת פורטון.

תוכלו לקבל הצעת מחיר לזכוכית שלכם ממספר ספקים מלאו את הטופס המצורף

15 + 6 =